Cosmetic Season Pass
Önceki sezonların kozmetik ve silah kaplama koleksiyonlarının yanı sıra 2023'te çıkacak tüm kozmetik paketlerine anında erişmenin en hesaplı yolu.
2023 Yaz ve 2023 Sonbahar güncellemeleri ile oyuna gelen 9 yeni kozmetik paketini içerir!