Art Book
O zamanlar eşyaların nasıl gözüktüğünü, insanların nasıl yaşadığını ve giyindiğini, bildiğimiz yerlerin günümüz insanlarından nasıl daha farklı kullanıldığını görebileceğiniz bir dünya yaratmak istedik.
Bu yüzden Kingdom Come çizimleri de farklı bir şekilde oluşturuldu. Hayal gücü yine işin içindeydi ama bunu tarihi araştırmalar, uzmanların görüşleri ve arşivlerin incelenmesi ile destekledik.