Festival Suite
Poděbrady, Çek Cumhuriyeti'ndeki SOUNDTRACK festivalinde canlı performansla çalınan ödüllü Kingdom Come: Deliverance müziklerini deneyimle.
Charles IV'ün ölümünden sonraki çalkantılı dönemde Bohemya'da geçen tarihsel RYO, sofistike hikâyesi, tarihsel doğruluğu ve harika grafik konseptinin yanı sıra, Çek besteci Jan Valta tarafından yazılan üst düzey orkestra besteleri ve yer yer serpiştirilen Adam Sporka'nın orta çağ şarkılarıyla dikkat çekiyor. Her iki sanatçı da sahnede canlı performans sergiledi ve Jan Valta, Hradec Králové Filarmoni Orkestrası'nın şefliğini yaptı.
Oyundaki sahnelerin videolarıyla oyun müziklerinin keyfini çıkarma ve ana karakter Henry'nin hikâyesini bir kez daha deneyimleme şansına sahipsin.