Kingdom Come: Deliverance II'deki unutulmaz RYO deneyimiyle ortaçağ hayatını yaşa. Destansı boyutlarda bir yolculuğa çık ve Henry'nin gözünden heyecan verici bir maceraya dal. Royal Sürüm, her oyun güncellemesini ve DLC içeriğini tek pakette sunar.
Kingdom Come: Deliverance II'deki unutulmaz RYO deneyimiyle ortaçağ hayatını yaşa. Destansı boyutlarda bir serüvene çık ve Henry'nin gözünden heyecan verici bir maceraya dal.