KINGDOM HEARTS HD 2.8 Final Chapter Prologue
KINGDOM HEARTS χ Back Cover (film): Serinin temelindeki Foreteller'ların gizemli hikâyesini anlatan yeni bir HD film.
KINGDOM HEARTS 0.2 Birth by Sleep – A fragmentary passage –: KINGDOM HEARTS III'e bağlanan yepyeni bir bölüm.