KINGDOM HEARTS III + Re Mind (DLC)
Sora, Disney Castle'daki King Mickey tarafından gönderilen iki temsilci olan Donald Duck ve Goofy ile birlikte Heartless adlı karanlık bir gücün evreni istila etmesini ve ele geçirmesini önlemeye çalışıyor. Sora, Donald ve Goofy, pozitivizm ve arkadaşlığın gücüyle büyük zorlukları aşmak ve dünyalarını tehdit eden karanlığa karşı koymak için eski ve yeni ikonik Disney-Pixar karakterleriyle bir araya geliyor.
KINGDOM HEARTS III'ün sonunda ortaya çıkan diğer hikâye olan Re Mind'ı da içerir. Bu ilave bölümde Sora, Kairi'yi kurtarmak için Keyblade Graveyard'a gidiyor ve daha önce aklının ucundan geçmeyen gerçekleri keşfediyor.