KINGDOM HEARTS Melody of Memory
KINGDOM HEARTS'ın müziklerini daha önce hiç deneyimlemediğin bir şekilde deneyimle! Melody of Memory, 20'den fazla karakter, 140'tan fazla müzik parçası ve çevrimiçi VS çok oyunculu mod içeren bir ritm aksiyon oyunudur. KINGDOM HEARTS serisinden müzikleri ve anıları keşfet.