Siyah Kelebek Kanatları (Dark Butterfly Wings)
Kitaria Fables, çiftçilik ve üretim unsurlarına sahip büyüleyici bir aksiyon-macera RYO'su! Pek çok silah ve bir büyü kitabını kuşanarak tehlikeli ve yükselen karanlıkla savaş. Bölgeleri, yadigârları ve kaynakları açığa çıkar, yiyecek ek ve yetiştir ve tekli ya da eşli modda görevleri tamamla!