Knockout City, 1 Haziran'da başlayacak olan 6. Sezondan itibaren Oynaması Ücretsiz modele geçiyor. Oyunu o tarihten önce satın alan ve oynayanlar, 6. Sezon başladığında bize en başından beri verdikleri desteğe teşekkür etmek amacıyla *bazı özel efsanevi kozmetik öğeleri, XP takviyeleri ve 2.000 Holobux içeren *Loyalty Royalty Bonus adlı özel bir paket elde edecekler.