Labyban
Sokoban türüne zamansız bir saygı duruşu olarak, LABYBAN, bulmaca oyunları deneyimini erişilebilir, sezgisel ve zorlu bir yaklaşımla modernize ediyor. 140'tan fazla seviyede, her bulmaca oyun mekaniklerini daha da ileriye taşıyor.
Teleporterler, kaygan yüzeyler, konveyör bantlar... ve daha birçok sürpriz sizi bekliyor!
LABYBAN evreni, her biri kendine özgü görsel kimliği ve benzersiz mekanikleri olan 7 farklı biyomdan oluşuyor. Bazıları yeni oyun yolları tanıtırken, diğerleri önceki zorlukları birleştirip dönüştürerek düzgün ve çeşitli bir ilerleme sağlıyor.