Lake
Tarih 1 Eylül 1986. Büyük bir şehirden memleketi olan sessiz kasabaya dönen, 40 yaşlarındaki Meredith Weiss rolünü üstleneceksin. Bir yazılım şirketindeki yoğun kariyerine, yerel posta dağıtımcısı olan babasının yerine bakmak için ara veriyor.
Oregon'un güzel Providence Oaks kasabasına yaptığı iki haftalık ziyaret boyunca tanıdık simaların yanı sıra yepyeni insanlarla da karşılaşıyor. Meredith olarak kiminle konuşacağına, kiminle arkadaş olacağına ve hatta romantik bir ilişkiye başlayacağına bile sen karar vereceksin.
Her ne olursa olsun, bu geçici görev sona erdiğinde büyük şehirdeki zorlu işine geri dönme veya büyüdüğü kasabada kalma arasında kararını vermek zorunda.