Late Shift
Late Shift, alınan risklerin büyük olduğu bir FMV suç gerilimidir. Kârlı bir müzayede evinin soygununa katılmaya zorlanan matematik öğrencisi Matt, Londra'daki bu acımasız soygunun ardından masumiyetini kanıtlamak zorundadır. Oyunun en başından en sonuna kadar, yaptığınız tüm seçimlerin sonuçları olacak. Sizi yedi farklı sona götürebilecek olan 'kendi maceranı seç' türündeki bir oyunda, tek bir küçük karar bile tüm sonucu etkileyebilir.
Sherlock Holmes filminin (2009) yazarı tarafından yazılan ve gerçek aktörlerle çekilen bu suç geriliminde, 180'in üzerinde karar verme noktası sayesinde, heyecan verici bir deneyim yaşayın. Araba mı çalacaksınız yoksa kaçacak mısınız? Emirleri mi uygulayacaksınız yoksa planı sabote mi edeceksiniz? Duraklamanın ve döngüsel çekimin olmadığı bu film devam ederken karar vermek için sadece birkaç saniyeniz olacak.
Full HD olarak çekilen Late Shift'in sağladığı sinematik deneyim; filmlerin, oyunların ve interaktif öykü anlatımının bir karışımıdır.