Direksiyona geç ve açık dünyada tonlarca keşif ve heyecanlı yarış için hazır ol! Heyecan verici Hikaye moduna geçebilir, tek bir yarışa veya Kupa Serisi turnuvalarına katılabilir ve sıra dışı mini oyunlarda eğlenebilirsin. Rakipleri yenmek için drift yapma, hızlanma, zıplama ve güçlendirmeleri kullanma sanatlarında ustalaş!
Hikaye modu, bir dizi karizmatik rakibe karşı yarışırken, çaylak bir yarışçıdan ünlü bir şampiyona dönüştüğün yolculuğunu takip ediyor. Her zaferde, kötü şöhretli Shadow Z'yi alt etmek için rütbelerini de yükselteceksin.
Bricklandia'nın renkli karakterler ve tuhaf görevlerle dolu uçsuz bucaksız canlı dünyasını dilediğince keşfedebilirsin. Turbo Acres'in yanındaki yemyeşil tarlalar, Big Butte County çöllerinde off-road, Prospecto Vadisi'nin kanalların muhteşem manzarası eşliğinde gezintiler ve daha pek çok şey seni bekliyor.
Garaj'da araç inşa etmek, Lego parçalarını birleştirmek kadar kolay. Sıfırdan yeni arabalar ve tekneler inşa et, koleksiyonundaki herhangi bir aracı modifiye et veya rehberli yapımlarla eğlenmene bak, sonra da yarattığın eserinle bir gezintiye çık!
Yerel bölünmüş ekranda Bricklandia'da dolaş veya sürüş arkadaşlarına çevrimiçi olarak katıl!