Sezon 2'nin Ücretsiz sürümünü oynuyorsan ve Drive Pass Sezon 2'nin Premium sürümüne yükseltmeye karar verirsen, mevcut seviyene göre kazandığın tüm Premium Ödüllerin kilidini anında açabilirsin!
LEGO 2K Drive Sezonlarının belli bir sonlanma tarihi bulunmuyor, böylece her Sezonu kendi hızına göre yakalayıp oynayabilirsin! Premium Drive Pass Sezon 2, Year 1 Drive Pass'e dahildir.