Year 1 Drive Pass: Sezon 1, 2, 3 ve 4 adet DLC paketi, Awesome Pizza Vehicle ve 550 Jeton içerir. DLC içeriklerinin çıkış tarihleri ileri bir tarihte açıklanacaktır.