Eşsiz stil, strateji ve kişilik ile kendi üstün LEGO Mini Figürünü tasarla. Küstah bir kaktüs mü? Dövüşen tavukları olan kavgacı bir görevli ninja mı? Başarması gereken birkaç puanı kalmış olan balyozdan aşağı sallanan bir palyaço mu? Elbette! Üstün dövüşçünü oluştur ve kilidi açılabilir içerik ile seviyesini yükselt!
Takım kur ve 4x4 dövüş, arkadaşlarınla parti yap veya "her oyuncunun kendinden sorumlu olduğu" battle royale stili oyun modunda oyna. Çoklu oyun modlarında, seviyelerde eşsiz zorluklar ve kazanma koşulları bulunur.