Robotun inanılmaz yolculuğuna katılın ve LEGO Builder's Journey'deki olaylardan önce, sırasında ve sonrasında başına neler geldiğini keşfedin. Kafasının içine bir göz atarken yeni mekanlar ve yeni bir oyun tarzı keşfedin. Hem de kelimenin tam anlamıyla.