Liberta: Rise of Freedom
Bleakmoore'un derin zindanlarının içinde, her odada düşmanlarla yüzleşeceksiniz. Her ölümde benzersiz bir karakter oluşturacak, farklı beceriler, silahlar ve eşyalarla oynayacaksınız. FPS aksiyon-RPG oyun tarzını sevenler Liberta: ROF'u sevecekler.