Life by You
En fazla mod eklenebilecek şekilde tasarlanan yaşam simülasyonu oyunu Life by You'daki insanlarınızı, hikayelerinizi ve yaratımlarınızı görmek için sabırsızlanıyoruz.
Life by You ile yaratıcılık imkânlarıyla dolu yeni bir dünyaya adım at. Yarattığın insanların, inşa ettiğin şehirlerin ve anlatacağın hikâyelerin kontrolü tamamen senin elinde. Ah evet, bir de modlar var! Erken Erişim oyunu aracılığıyla doğrudan siz oyuncularımızla iş birliği yaparak Life by You oyununun tam sürümünde hayata geçireceğimiz ve oyunumuzun gelişiminde öncelik taşıyacak fikirleri ve içerikleri belirlemek için sabırsızlanıyoruz.