Evet. Life is Feudal: Arden'de oyun içi mağazadan satın alınabilen Tanrıların Armağanı adında bir oyun içi para birimi var. Tanrıların Armağanını çeşitli kozmetik ve dekoratif eşyaları, premium hesapları ve güçlendiricileri almak için kullanabilirsin.
Evet. Long Tale Games destek ekibiyle iletişime geçerek iade talebinde bulunabilirsiniz. Her talep durum bazında incelenir ve gerekli kriterleri karşılıyorsa iade yapılır.
Life is Feudal: Arden, geliştirilmeye devam etmekte olup sık yayınlanan yamalarla düzenli güncellemeler ve değişiklikler yapılmaktadır. Hâlâ ekleyecek çok fazla fikrimiz olsa da Arden dünyası mevcut hâliyle oyuncuların keşfedip keyfini çıkarması için birçok içeriğe sahip. İster sakin bir çiftçi ister bir haydut çetesi isterseniz de toprak kontrolü peşinde olun, bu Orta Çağ sandbox oyununda herkese göre bir şey vardır. Erken Erişim, oyunculara fikirleri ve katkılarıyla Arden dünyasını şekillendirme şansı verirken oyunu geliştirmeye devam etmemizi sağlar.
Life is Feudal: Arden tam sürümü, bizim çabalarımızın ve topluluğun fikirlerinin sonucu olacak. Oyunu daha iyi hâle getirmek için sıkı bir şekilde çalışsak da "tam" sürüm, hem bizim hem de topluluğun oyundan memnun olduğu nokta olacak. Bu da iyileştirilmiş mekanikler, daha fazla içerik ve oyuncularımızın paylaştıklarını yansıtan daha sorunsuz bir deneyim anlamına geliyor.
Life is Feudal: Arden'in mevcut sürümü tamamen oynanabilirdir ve Arden toprakları, her türlü oyuncuyu karşılamaya hazırdır. İster başarılı bir çiftlik kurun ister rakip bölgelere saldırın isterseniz de lider olarak hüküm sürün, oyun her türlü oyuncu için geniş aktivite seçeneği sunar. Dünya canlı ve sürekli değişen yapısıyla keşif, üretim, savaş ve takım çalışması için sonsuz fırsat sunar. Devam eden güncellemeler ve düzeltmelerle oyun deneyimi zamanla daha da genişleyecek.
Life is Feudal: Arden, topluluğunu dikkate alarak yapılmış bir oyundur ve oyuncu geri bildirimi, çalışma şeklimizin kilit noktasıdır. Düşüncelerinizi dinliyoruz, önerilerinizi topluyoruz ve oyunun herkes için eğlenceli ve sürükleyici kalmasını sağlamak için değişiklikler yapıyoruz. Oyuncularla esas iletişim kanalımız, tartışmalar üzerinden açık iletişimi teşvik ettiğimiz Discord sunucumuzdur. Birlikte Arden dünyasını derin ve gerçekçi Orta Çağ deneyimi hâline getiriyoruz.