Little Inferno: Ho Ho Holiday Edition
Yepyeni ve korku dolu bir yılbaşı hikâyesi, gizemli yeni bir karakter, yeni bir katalog, yeni oyuncaklar, yeni kombolar ve içini ısıtacak birçok yeni tatil içeriği ile Little Inferno dünyasını tekrardan ziyaret et!