Loop Hero
Lich, dünyayı sonsuz bir döngünün içerisine soktu ve bu dünyanın sakinlerini bitmek bilmeyen bir kaosa sürükledi. Cesur kahramanın girdiği her benzersiz keşif seferi döngüsü boyunca düşmanlar, yapılar ve araziler yerleştirmek için genişleyen bir mistik kart destesi kullan. Girdikleri savaşlar için her kahraman sınıfı adına güçlü ganimetleri toplayıp kuşan ve döngü boyunca her macerayı güçlendirmek için hayatta kalanların kampını genişlet. Sonsuz umutsuzluk döngüsünü paramparça etme maceranda yeni sınıfların, yeni kartların ve sinsi gardiyanların kilidini aç.
Kendi tehlikeli yolunu oluşturmak için her döngü boyunca yapı, arazi ve düşman kartlarını stratejik bir şekilde yerleştir. Kampın için değerli ganimet ve kaynakları toplarken hayatta kalma şansını yükseltmek için kartlar arasında dengeyi kur.
Dünyayı kurtarmak ve Lich'in zaman döngüsünü kırmak için büyük bir destanda bir dizi zalim muhafız bölüm sonu canavarını alt et!