Kötü bir Kraliçenin yönettiği Random krallığı, hayatın lanetli siyah bir zar tarafından yönlendirildiği altı karanlık aleme bölünmüş durumda. Ödüllü İsveçli oyun stüdyosu Zoink ve Eisner ödüllü Adventure Time ile Marvel Comics The Unbeatable Squirrel Girl yazarı Ryan North'un yazdığı bu hikayede, çok sevdiği kız kardeşini kurtarmak için karanlık görevde şansı yaver gitmeyen meteliksiz bir kız olan Even’a katılacaksınız. Küçük ve tuhaf bir yaşayan zar olan arkadaşı Dicey ile ilerleyen Even’ın Random kaosunu kucaklaması ve modern bir mesaj içeren antik destanı ortaya çıkarması gerekiyor.
Eisner ödüllü Adventure Time ile Marvel Comics The Unbeatable Squirrel Girl yazarı Ryan North tarafından kaleme alınan bu hikayede, Random’ın her biri kendi kurallarına sahip olan altı karanlık aleminde dolaşacağınız güzel ve lanetli bir harikalar diyarına adım atın. Beklenmedik sakinlerine yardım edin, kız kardeşinizi kurtarın ve karanlık bir hikayeyi ortaya çıkarın.
Lanetli bir kadere meydan okuyarak rastgeleliğin gücünü kontrol edin. Bir zar fırlatarak savaşın gidişatını değiştirebileceğiniz tuhaflıkları oynamak için arkadaşınız Dicey ile takım kurun.