Lost in Space
Büyüleyici bir hikaye sizi tek bir şirkette bekliyor ya da arkadaşlarınızı arıyor ve 2 ila 4 kişilik ortak bir hikaye şirketinden geçiyor.
Bilmeciler, seçimler, karakterlerin her birinin özel korkuları, tüm bunlar mürettebat üyelerinin planını ve hayatlarını etkiler.