Lost Soul Aside-pf690
Louisa ve asiler grubu sonunda gölgeden çıkmıştı. İmparator'un göz alıcı doğum günü kutlamalarını alt üst etme, zalimce baskısına karşı gelme ve insanlara inanacakları bir şey verme fırsatı yakalamışlardı.
Kaser, gizemli yeni müttefikiyle birlikte kız kardeşinin ruhunu özgür bırakmak için bir maceraya atılıyor. Meteor yağmurunun doğal bir olay olmadığının farkında.
Meteorların nedeni, diğer türleri ortadan kaldıracak ve ruhlarının enerjisini sömürecek, diğer boyutlardan istilacılar olan Voidrax'ın gelmesiydi.
Kaser, kız kardeşini ve insanlığı kurtarmak için bu yeni yetenekleriyle farklı dünyalar ve boyutlara giderek ürkütücü düşmanlarıyla bizzat karşı karşıya gelmek zorunda.
Yeteneklerinizi, savaş becerilerinizi ve kılıç ustalığınızı geliştirerek ardı ardına yıldırım hızında kombolar yapın ve her savaşta düşmanlarınıza devasa boyutta hasar verin.
Kaser, macerası boyunca yeni yetenekler ve özellikler kazanarak daha da güçlenme potansiyeline sahip.