LumbearJack
Jack, basit bir hayali olan mütevazı bir ayıdır: Sağlam baltası ve hayvan dostlarının yardımıyla doğayı eski ihtişamına kavuşturmak. Araçlarla parçalara ayır, müsrif insanlara akıl ver ve gelecek vaat eden endüstri devi Evil Works'ün uğursuz planlarını engellemek üzere ormandaki kafadan kontak yaratıklarla el ele ver.
FinalBoss Games, eğlenceli ve son derece profesyonel oyunlar yapan, dünyanın dört bir yanındaki deneyimli oyun geliştiricilerinden meydana gelen bir ekiptir. Önceki oyunları arasında robot arcade bulmaca oyunu olan Vesta ve müzikal spor oyunu olan Dodgeball Beats yer alıyor.