Madden NFL 24
Takım arkadaşlarınızın reytingleri ve durumsal farkındalığı artık daha etkili, böylece ekstra yarda için ayaktaki müdahalelerde kalabalığı ileriye taşıyarak daha verimli bir şekilde topa hücum edebilecekler.
FieldSENSE sayesinde çığır açan kontrollerle NFL kariyerinizde mükemmelliğe ulaşın. Pozisyonunuzu ve vücut tipinizi seçin, Draft sıranızı belirlemeye yardımcı olacak görevleri (NFL Gözlem Buluşması gibi) tamamlamak için Yıldız Oyuncunuzu özelleştirin, 99 GNL'ye kadar seviye atlayın, yepyeni mini oyunlarda ve yıl boyunca farklı pozisyonlar ile özelleştirilebilir avatarlar için canlı oyuncu notları arasında gezinerek mirasınızı inşa edin.