Mafia II: Definitive Edition
Savaş kahramanı Vito Scaletta, babasının borçlarını ödeme umuduyla mafyaya bulaşır. Arkadaşı Joe ile birlikte Vito kendini ispatlamak için çalışır ve daha büyük ödül, statü ve sonuçları olan suçlar ile ailede yükselir.
2. Dünya Savaşı Sonrası Empire Bay, NY, fırsatlarla dolu ve organize suçun savaş sonrası Amerika'nın gelişen endüstrilerinden beslendiği bir şehir.