Mafia III: Definitive Edition
Lincoln Clay'in yeni ailesi zenci mafyası İtalyan Mafyası tarafından ihanete uğrayıp öldürülünce Lincoln yeni bir aile kurarak sorumlu Mafioso'lara karşı bir intikam mücadelesine giriyor.