Mages of Mystralia
Büyü dünyasında zihnin senin en büyük silahın. Düşmanlarınla savaşmak için farklı büyüleri öğren ve kendi büyülerini tasarla, sinsi arazilerde yolunu bul ve Mystralia krallığında geçmişin yanlışlarını düzelt.