Moorland Ranger karakter kostümünü, Moorland Ranger Werewolf summon kaplamasını ve daha fazla ödül için iki adet ganimet düşüşü takviyesini aç. Epic Planeswalker Başlangıç Paketi, 17 Haziran 2021 TSİ 20.00'den 24 Haziran 2021 TSİ 20.00'ye kadar sınırlı süreliğine yayında olacak.