Marvel Rivals
Marvel Rivals, Süper kahramanlarla dolu bir Takım Tabanlı PVP Nişancı oyunudur! Marvel'ın en iyileriyle takımını kur, Birlik Olma yeteneklerini sergile, sayısız strateji geliştir ve Marvel evreninin değişen savaş alanlarında mücadele et!
Karışık mekânları, hızlı temposu ve sürekli değişen savaş alanlarıyla Marvel Rivals'ta sıkılmaya yer yok! İnanılmaz yeteneklere sahip süper kahramanlar ve süper kötülerden biri olarak takımınla güçlerini birleştir ve savaş alanına yepyeni bir eğlence kat.
Benzersiz kombinasyonları takımınla koordinasyonlu şekilde kullan ve Birlik Olma Yetenekleri'nle düşmanı şaşırt! Süper güçlerin ortak sinerjisini açığa çıkar ve savaşın seyrini değiştirebilecek yeni taktikler geliştir. Düşmanlarını yere seren tehlikeli bir ikiliye dönüşmek için Rocket Raccoon olarak Groot'un sırtına atla, Iron Man'in zırhını güçlendirip muazzam hasar vermek için Hulk olarak Gama enerjisini açığa çıkar ve birbirinden farklı çok daha fazla sinerjiyi kullan!
Ortamı yıkıp geç ve ikonik Marvel dünyalarında önüne çıkan engelleri aş! Asgard ve 2099'un Tokyo'su gibi diyarlarda ortamı değiştirmek için süper güçlerini kullan, araziyi yeniden şekillendir ve savaş meydanında stratejik avantaj elde et! Saldırılardan sıyrılmak için siper al veya düşmanları devirmek için derme çatma silahlar yap. Etrafındakileri kullanarak zafere ulaşmak için çok fazla seçeneğin var!
Marvel Çoklu Evreni, beraberinde sonsuz olasılıklarla geliyor! Her sezon, savaş meydanına çok sayıda zorlu haritayla birlikte yeni Süper Kahramanlar gelecek! Yeni içeriklerin kilidini açarak çeşitli oynanış stratejilerini savaş meydanına yansıt ve macera dolu bu takım savaşlarında sonsuz olasılıkla aksiyon dolu bir heyecan yaşa!