Marvel's Spider-Man 2
Beğenilen Spider-Man serisinin heyecan verici bu bölümünde Sembiyotun inanılmaz gücü, Peter Parker ve Miles Morales'i hayatlarını, arkadaşlıklarını ve koruma görevlerini dengelemeye çalışırken amansız bir kavgaya sürüklüyor.