Marvel's Spider-Man: Miles Morales
Genç Miles Morales, bir yandan yeni evine ayak uydurmaya, bir yandan da yeni Spider-Man olmak için ustası Peter Parker'ın izinden gitmeye çalışır. Şiddetli bir güç mücadelesi nedeniyle evi yok olma tehdidi ile karşı karşıya gelen Miles, Spider-Man'ın görevini devralmalı ve iyi bir iş çıkarmalıdır.
Miles Morales, akıl hocası Peter Parker'dan onu ayıran tehlikeli güçleri keşfeder. Eşsiz biyo-elektrikli zehir patlaması saldırılarının ve gizli kamuflaj gücünün yanı sıra olağanüstü akrobatik hareketlerinde, cihazlarında ve becerilerinde ustalaşın.
Marvel'ın New York şehrini kontrol etmek için dolandırıcı bir enerji şirketi ile yüksek teknolojili bir suç ordusu arasında bir savaş çıktı. Savaşın kalbinde yer alan yeni evindeki Miles, bir kahraman olmanın bedelini öğrenmeli ve daha büyük bir iyilik için neyi feda etmesi gerektiğine karar vermelidir.
Miles bir aidiyet duygusu ararken yeni, hayat dolu ve hareketli mahallesinin karlı sokaklarında gezinin. Miles, kişisel hayatı ve suçla mücadelesi arasındaki çizgi inceldikçe, kime güvenebileceğini ve evinde olmanın gerçekten nasıl bir his olduğunu keşfeder.
Geniş yelpazedeki cihazlara, kilidi açılmış kare hızlarına ve performans artıran NVIDIA DLSS 3 ve NVIDIA DLSS 2, görüntü kalitesini geliştiren NVIDIA DLAA ve gecikme azaltan NVIDIA Reflex gibi diğer teknolojilere verilen desteklerle çeşitli grafik kalitesi seçeneklerinin keyfini çıkarın. Yükseltme teknolojileri AMD FSR 2.1, Intel XeSS ve IGTI da desteklenmektedir.
NVIDIA Surround veya AMD Eyefinity uyumlu üçlü monitör kurulumu ile 16:9, 16:10, 21:9, 32:9 ve 48:9 çözünürlükleri dahil olmak üzere bir dizi ekran kurulumu desteğiyle Marvel'ın New York'unun sinematik manzaralarının tadını çıkarın.