Marvel's Spider-Man Remastered
Marvel's Spider-Man Remastered'da Peter Parker ve Spider-Man'in dünyaları aksiyon dolu orijinal bir hikâyede birleşiyor. Deneyimli bir Peter Parker olarak oynayın, Marvel'ın New York'unda büyük suçlularla ve ikonik kötülerle savaşın. Şehrin hareketli semtlerinde ağlarınız ile bir binadan diğerine atlayın ve kötüleri destansı darbelerle alt edin.
Insomniac Games tarafından Marvel ile birlikte geliştirilen ve Nixxes Software tarafından PC için optimize edilen Marvel's Spider-Man Remastered PC sürümünde karşımıza, Marvel'ın New York'unda büyük suçlarla ve ikonik kötülerle savaşan daha deneyimli bir Peter Parker çıkıyor. Ayrıca kahramanımızın, kaderi kendisine bağlı olan Marvel'ın New York'u için savaşırken kaotik özel hayatı ile kariyeri arasında bir denge kurma mücadelesine şahit oluyoruz.
İkonik Marvel kötüleri Marvel'ın New York'unu tehdit edince Peter Parker ile Spider-Man'in dünyaları çakışır. Şehri ve sevdiklerini kurtarmak için ayağa kalkması ve kendini geliştirmesi gerekir.
Maskesinin ardında sekiz yıl geçirdikten sonra, Peter Parker bir suçla mücadele ustası olmuştur. Doğaçlama savaş sistemi, dinamik akrobasi, şehirde akıcı şekilde ilerleme ve çevreyle etkileşimler yoluyla daha deneyimli Spider-Man'in tüm gücünü hissedin.
Peter Parker ve Spider-Man'in dünyaları aksiyon dolu orijinal bir hikâyede birleşiyor. Bu yeni Spider-Man evreninde, Peter ve Spider-Man'in hayatlarındaki ikonik karakterler yeniden tasarlandı ve eşsiz roller oynayan tanıdık karakterlerin yerlerini aldı.
Big Apple, Marvel'ın Spider-Man hikâyesinde hayat buluyor. Şehrin hareketli semtlerinde bir binadan diğerine atlayın ve ikonik Marvel ve Manhattan kent simgelerinin nefes kesen manzaralarını seyredin. Kötüleri destansı darbelerle alt edip en iyi aksiyon filmlerine taş çıkarmak için çevreyi kendi lehinize kullanın.
Marvel's Spider-Man Remastered'daki ana hikâyede yaşanan olayların sonrasında geçen Marvel's Spider-Man: The City That Never Sleeps'te, keşfedilmeyi bekleyen ek görevlerin ve mücadelelerin yer aldığı üç hikâye bölümü ile Peter Parker'ın yolculuğundaki yeni gelişmeleri deneyimleyin.
NVIDIA Surround veya AMD Eyefinity kullanarak üçlü monitör kurulumu ile 16:9, 16:10, 21:9, 32:9 ve 48:9 çözünürlükleri dahil olmak üzere bir dizi ekran kurulumu desteğiyle Marvel'ın New York'unun sinematik manzaralarının tadını çıkarın.