Merchant of the Skies
Bir hava gemisinin kaptanı ol! Merchant of the Skies, çeşitli üs oluşturma ve işletme oyunu unsurlarını içinde barındıran bir ticaret oyunudur. Ufak bir hava gemisinin kaptanı olarak başladığın bu macerada adım adım kendi ticaret şirketini kurmaya çalışacaksın.
Merchant of the Skies'da bir hava gemisinin kaptanısın! Eşyalar sat, kaynakları topla ve kendine bulutlar arasında bir ticaret imparatorluğu kur!
Merchant of the Skies deneysel bir oyundur. Belirli bir türe oturtamasak da oyunda dünyayı dolaşıp kendi ticaret şirketinizi kurmanın verdiği hissi oyuncularımıza aşılamaya çalıştık. Bu da oyun içine keşif, üs oluşturma, ticaret ve diğer ufak RYO unsurlarını yedirmeye çalıştığımız anlamına geliyor.
Merchant of the Skies'da farklı karakterlere yardım edip, dünyayı eski ihtişamlı günlerine kavuşturabileceğin 6 ile 8 saat arasında değişen uzunluktaki hikâye modunu veya senaryoyu bir kenara bırakıp kendi şirketini kurabileceğin, ticaret yolları oluşturabileceğin ve kendine malikâne inşa edebileceğin Sandbox modunu deneyebilirsin.