Mighty Fight Federation
Mighty Fight, dövüş oyunlarının temel özelliklerine odaklanan, ve klasik 3D arena dövüş oyunlarına nazire yapan bir oyun. Her biri farklı ve detaylı kombo seçeneklerine sahip karakterler arasından seçim yap. Alan tutmak, kaçınmak, karşı saldırı yapmak ve rakibinin aklını kurcalamak için oyunun Hype mekaniklerini kullan. Mighty Fight, grup dövüşü türüne yeni bir rekabetçi espri katarak eski ile yeniyi bir araya getiriyor.
Uzayın derinliklerinde Hyperion olarak bilinen inanılmaz bir kozmik güç yatıyor. Gerçekliği kendi isteği doğrultusunda bükme becerisine sahip bu şey multiverse'teki en heyecanlı savaşçıları topladı. Amacı mı? Hepsini evrenin en heyecan verici izleme başına para ödenen etkinliğinde birbirine karşı dövüştürmek: Mighty Fight Federation!