Glass şehrinde özgürlük için savaşan, cesur serbest koşucu Faith’i takip edin. Dışarıdan son teknolojiyle donanmış, zarif bir şehir gibi görünen bu kentin ardında korkunç bir sır saklı. Apaydınlık bina çatılarından yer altındaki karanlık ve korkutucu tünellere kadar her yeri keşfedin. Faith, bu büyük ve keşfedilmeye hazır şehrin merkezinde yer alıyor. Birinci şahıs gözünden onun çevikliğini ve ileri muharebe tekniklerini şehrin dokusuyla birlikte kullanarak çevreyi tanıyın ve komployu açığa çıkarın.
Tellerden aşağı doğru kayarken çabucak en yüksek hızınıza ulaşın. Yumuşak bir iniş yapmadan önce boruların üzerinde denge kurun ve ellerinizle engele tutunarak tırmanın. Herhangi bir duvarda hem dikey hem de yatay olarak koşun ve çevrenizi kullanarak köşelerde veya boşluklarda takılın.
Hızlı, hafif ve çevik özelliklere sahip Faith, hayatta kalmak için odaklanmak ve hareketini kullanmak zorunda. Odak, serbest koşu sırasında kazanılır ve Faith, Odak’a sahip olduğunda düşmanlar ona vuramaz. Odak, düşük hızda ve saldırıya uğrandığında kaybedilir; yani düşmanlara hareketli saldırı yapmak ve onlara doğrudan saldırmak arasında denge kurmak oldukça önemlidir.
Çatılar arasında cesur atlayışlar yapmak ve dar alanlarda şık hareketlerle kaymak için momentum oluşturun. Herhangi bir yöne doğru kısa süreli hızlandırma almak için yeni Shift hareketini kullanın. Hızlı bir plan değişikliği yaşadığınızda, ani bir 180 veya 90 derecelik Quickturn ile hareketinizin yönünü çevirin.
Tüm vücudu harap eden Ağır Hareketli Saldırı ile düşmanlarınızı duvarlara, korkuluklara ve birbirlerine çarpın. Hafif Hareketli Saldırı, odak oluşturma ve hız sabitleme kombinasyonu yaparken momentumunuzu kullanarak KrugerSec’e doğru akışa geçin. Arkadan saldırı için Shift hareketini kullanarak düşmanlarınıza karşı üstünlük kazanın. Ya da misillemeden veya karşı saldırıdan kaçınmak için Shift yapmadan önce hızlı yumruklarla onları sersemletme avantajından yararlanın.
Faith’in koşu becerileri, dövüş sanatı bilgisi ve kararlılığı, şehri dolaşmak ve Glass sakinlerini baskı altına alan zulme karşı baş kaldırmak için kullanılan birkaç donanımla genişletiliyor.
Glass şehrinin en hızlı Runner’ı olabilecek misiniz? Kendi Time Trial’larınızı oluşturun ve arkadaşlarınızla paylaşın. Ayrıca DICE tarafından tasarlanan zorlu Dash yarışlarına katılabilir ve akış hareketinizi kullanarak en iyi rotayı bulmaya çalışabilirsiniz. Şehirdeki heyecan verici hazine avında arkadaşlarınızın bulması için ulaşması zor olan bir konuma Beat Location Emitter yerleştirin.