Tüm canavarların hoş görüldüğü Monster High'daki ilk gününde enteresan olaylar meydana geliyor. Eşsiz karakterini oluştur ve Kuytu Odaların korkutucu gizemini araştır. Yalnızca Böö Ekibi ve sen Monster High'ın kemik titreten gizemlerini açığa çıkarabilirsiniz.
Tüm canavarların hoş görüldüğü Monster High'daki ilk gününde enteresan olaylar meydana geliyor. Kapıların ve kadim anahtarların gizemini açığa çıkararak okulu her zamanki özgün ve ürkünç hâline döndürebilir misin? Oyna ve kemik titreten gizemleri keşfet.
Çeşit çeşit canavar türü, yetenek ve dehşetengiz görünüş arasından seçim yaparak kendine has bir canavar karakteri oluştur. En iyi arkadaşların Clawdeen Wolf TM, Draculaura TM ve Frankie Stein TM ile hem okulu keşfet hem de ipuçlarını ve güçlü yetenekleri bul. Böö Ekibi'nin yeni üyesi olarak adrenalin dolu bir macera seni bekliyor!