Monster Jam Steel Titans 2
Monster Jam Steel Titans 2, yepyeni Monster Jam dünyalarında hayranların en sevdiği araçları içeriyor!
Yepyeni çevrimiçi çok oyunculu modlar, 38 araç ve beş yeni dünya! Sürücüler, Camp Crushmore'da antrenman yapabilir ve nihai şampiyon olmak için gerçek stadyumlarda rekabet edebilir!
Rekabet! 12 otantik stadyumda, gerçek dünya şovlarına benzer oyun modlarında tıpkı profesyoneller gibi yarış!