Monument Valley
Çarpıcı derecede güzel ve gizemli bir dünyada bir af arayışını konu alan Monument Valley'yi keşfet.
Sessiz prenses Ida ile imkânsız ortamlar ve yanıltıcı bulmacalarda bir af yolculuğuna çık. Yeni, gerçeküstü ve gizemli dünyaları keşfetmek için anıtları manipüle ederek ve gelişen yollar oluşturarak meditasyon niteliğindeki bu rahatlatıcı bulmaca oyununu deneyimle.
Birçok ödül kazanan bu oyunda, merkezinde yer alan optik yanılsamalarla dikkat isteyen ancak son derece tatmin edici bulmacaları çöz.
İterek, çekerek, tıklayarak, yükselterek, alçaltarak ve daha birçok hareket ile manzaraları dönüştürecek ve ilerledikçe güzel mimariyi keşfedeceksin.
Ida bu dünyada yalnız değil, Ida'nın af arayışına giden yolu engelleyen esrarengiz Karga İnsanları (Crow People) zekânla alt etmek için hamlelerini iyi düşünmen gerekecek.
Kendine özgü bir PC deneyimi için inşa edilmiş çeşitli güzellikte dünyaları manipüle etmek için tıkla. Her yaştan ve deneyimden oyuncular için tasarlanan Monument Valley, oyunculara değişen ortamları keşfetme fırsatı sunarak onlara oynadıkça güzel ve görsel açıdan çarpıcı manzaralar sunuyor. Herkes Ida'nın serüvenine katılıp bu yolculuğu keyif alarak tamamlayabilir. Bu, Monument Valley'yi oynamanın gelmiş geçmiş en iyi yolu.
İster Full HD, TV veya ultra geniş 21:9 ekranda oynuyor ol, Monument Valley göz alıcı tam ekran panoramik görselleriyle her zamankinden daha iyi görünüyor. Her zamankinden daha algılanabilir görsellerle bakalım hangi sırları açığa çıkaracaksın?