MORDHAU - Banisher Weapon Pack
Banisher Weapon Pack DLC'si ile efsanevi yıkım araçları kuşan. Sıradan çeliğin bir adım ötesinde, iblisleri alt etmek için dövülmüş bu silahlar, insan etini ilahi bir önyargı ile kesip biçecektir.