Mount & Blade II: Bannerlord - War Sails
War Sails’de engin denizlere yelken aç, kudretli filolara önderlik et ve destanını yaz. Bannerlord’a ilk kez deniz savaşlarını getiren War Sails, oyuncuların güçlü gemilere komuta etmelerine, nefes kesen deniz savaşlarına girmelerine ve denizlere hükmetmelerine olanak sağlıyor.
Efsanevi denizciler ve yakın muharebe uzmanları olarak tanınan korkusuz Nordların anayurdu Kuzey Krallığı’na yelken aç. Dağınık yerleşkelerin denizden gemiler gibi yükseldiği, sarp tepelerle, uçsuz bucaksız taygalarla ve dondurucu fiyortlarla dolu toprakları keşfet. Gözü pek bir maceracı Nordlarla ticaret yapabilir, savaşçılarını birliğine alabilir, onlara katılabilir veya hükümlerine meydan okuyabilir. Nordlara katılacak mısın yoksa hazinelerini ele mi geçireceksin?
War Sails gerçek orta çağ deniz savaşları anlatılarından esinlenilmiş benzersiz ve sürükleyici bir deniz savaşları sistemi sunuyor. Gerçekçi rüzgâr ve su fizikleri içeren gemi savaşları, oyuncuların düşman gemilerine farklı noktalardan çıkmalarına, mahmuzla çarpmalarına veya uzaktan saldırmalarına olanak sağlıyor.
Deniz sistemleri ve Nord krallığı Bannerlord dünyasına dâhil olarak ticareti, savaşları ve diplomasiyi yeniden şekillendiriyor. Gemi üretimi ve yeni ticari mallar bölgesel çeşitlilik ekliyor. Kıyı kentleri bu sayede zenginleşebilir – korsanları ve deniz saldırılarını savuşturabilirlerse.
Oyuncular, tarihi gemiler örnek alınarak geliştirilmiş ve her biri gerçekçi rüzgâr ve dalga fizikleriyle şekillendirilmiş benzersiz bir kullanıma sahip olan 18 gemi türü arasından seçim yapabilirler. Bu gemiler kuşatma silahları, yük ambarları, yelkenler ve mahmuzlar gibi özelliklerle isteğe göre özelleştirilebilir. Tersaneler gemileri kentlerinin medeniyetine ve gelişimine bağlı olarak inşa eder ve donatır. Oyuncular ayrıca savaşlarda da gemiler ve gemi başı figürleri ele geçirebilirler.
Karakter sistemi Nord saç, sakal ve dövme stilleriyle genişletildi. Navigasyonu, taktiği ve idareciliği genişleten üç denizcilik becerisi eklendi. Ayrıca, mızrakları, kılıçları, baltaları, kalkanları ve zırhları da içeren birçok yeni eşya var.
Yeni görev dizisi oyuncuları sinematikler, senaryo görevleri ve klasik Mount & Blade oynanışı aracılığıyla Kalradya denizleriyle tanıştırıyor. Gemine komuta etmeyi öğrendikten sonra korsan konfederasyonuyla savaşa gir. Çeşitli deniz mücadeleleriyle yüzleşirken, yeni edindiğin müttefiklerle gitgide büyüyen bir filoya önderlik et.