The Valley DLC
Genişlet: The Valley DLC içeriği ile MudRunner deneyimi! 3 yeni aracın direksiyonuna geç ve ağır kamyonlardan sonuna kadar faydalanılması için tasarlanmış devasa yaz ormanı haritasını keşfet: The Valley. İndirilmesinin ardından, ek içerik oyun içinde mevcut olacaktır.