MultiVersus
MultiVersus, simgeleşmiş karakterleri kullanarak efsanevi evrenlerde takım olma ve rakipleri alt etme imkân sağlayan platformlar arası oynaması ücretsiz bir dövüş oyunudur. 2. sezonda bize katılın ve birlikte oynamanın yeni yollarını keyifle yaşayalım!
Harley Quinn, Rick and Morty, Finn the Human, Black Adam ve Gizmo gibi pek çok ünlü karakterin yer aldığı ve sayıları sürekli artan karakterler arasından birini seçin. Her dövüşçü, diğer karakterlerle dinamik olarak eşleşen eşsiz kabiliyetlere sahiptir.
Karakterlerimizin efsanevi dünyalarındaki çeşitli Haritalarda oynayın. Bunlar arasında Batman'in Batcave'i ve Rick and Morty'nin Cromulonları gibi karakterler vardır.
Daha fazla oyun modunun keyfini yaşayın. 2'ye 2, 1'e 1 ve 4 Oyunculu Herkes Tek modlarımıza ek olarak Eğitim modunda kendinizi geliştirebilir, Arcade modunda 3 zorluk seviyesine sahip yapay zekâ kontrolündeki karakterlerle mücadele edebilir ve hatta Dereceli modda yetenekli oyunculara karşı daha üst seviyede mücadele edebilirsiniz.
Her karakterin oynama tarzınızı değiştiren ve ekip arkadaşlarınızla sinerji oluşturma şeklinizi belirleyen özelleştirilebilir beceri listesi vardır.
MultiVersus sorunsuz çevrimiçi oynanış için özel sunucularla yoğun rekabetçi bir deneyim sunar.
MultiVersus yeni karakterlerle, aşamalarla, modlarla, oyun içi etkinliklerle, kaplamalarla ve daha fazlasıyla sürekli güncelleniyor.