Mundaun
Kahramanımız, büyükbabasının bir yangında gizemli bir şekilde hayatını kaybettiğini öğrendikten sonra çocukluğundan bu yana ilk kez Mundaun'a seyahat eder. Oraya gider gitmez geride kalan sakinlerin peşinde eski ve şeytani bir şeyin olduğunu keşfedecek. Bu uğursuz olayların anlamını arama görevi oyuncuyu Mundaun Dağı'nda bir yolculuğa çıkarıyor: Dik çayırlıklardan taşlı tarlalara ve karla kaplı zirvelere.