Murder by Numbers
Los Angeles, 1996. Honor Mizrahi, dedektiflik temalı ünlü bir TV dizisinde oynayan bir aktristir. Ancak patronu onu kovduktan birkaç dakika sonra ölünce kendini bir cinayet gizeminin başrolünde bulur. Gizemli bir olayın ardından gözden çıkarılan bir keşif robotu olan SCOUT ile birlik olarak kendisini temize çıkarmak için çalışmalara başlar ve yeni bir dedektif ikili doğar!
Ünlü besteci Masakazu Sugimori'den (Phoenix Wright: Ace Attorney, Ghost Trick ve Viewtiful Joe) enerjik oyun müziklerinin eşliğinde TV stüdyolarında, gösterişli ödül törenlerinde, drag kulüplerinde ve daha fazlasında bir dizi cinayeti araştır.
Hatoful Boyfriend'in yaratıcısı olan eşsiz isim Hato Moa tarafından tasarlanan çeşitli acayip ve harika karakterleri sorgulayarak karanlık bir komployu çöz.
90'ların modası! Eğlenceli parçalar! Küstah tavırlar! Tartışmaya açık şakalar! Drag queen'ler! Tüm bunlar ve daha fazlası Murder by Numbers'da seni bekliyor!