Arkadaşım Peppa Pig: Korsan Maceraları
Favori karakterlerin seninle maceraya atılmak için Peppa'nın dünyasına gelmeye devam ediyor! Yeni yerlere, yeni arkadaşlara ve Arkadaşım Peppa Pig: Korsan Maceraları'nda oynamanın yeni yollarına merhaba de.
Bu çok özel korsan macerasında Captain Hog'un gemisiyle yelken aç ve gizli definenin peşine düş! Molly Mole'un yeraltı oyuğu başta olmak üzere yeni yerler keşfet veya kahvaltı yapmak için Belinda Bear'in evine git!
Danny Dog'un doğum günü partisinde dans etmekten Define Adası'nda oyun oynamaya kadar; burada deneyimleyebileceğin yepyeni hikâyeler var! Karşına çember çevirme, uçurtma uçurma, korsan bayrağını göndere çekme, Polly Parrot'la konuşma gibi 30'dan fazla etkileşimli aktivite çıkacak.