NBA 2K21
NBA 2K21, dünyaca ünlü, çok satan NBA 2K serisinin son çıkan oyunudur. Sınıfının en iyisi oynanış, rekabetçi ve çevrimiçi topluluk özellikleri, derin ve çeşitli oyun modları üzerinde yapılan heyecan verici geliştirmeler ile NBA 2K21, "Everything is Game" konseptiyle NBA basketbolunun ve kültürünün her yönünü benzersiz bir şekilde sunuyor.
Hiç uyumayan ve her zaman yapılacak bir şeylerin olduğu bir mahallede günlük sanal basketbol hayatını yaşa. Takımınla 3'e 3 sokak basketbolu maçları yap ya da 5'e 5 ProAm maçlarında daha büyük bir mücadele ver. Son çıkan ayakkabı ve kıyafet koleksiyonlarından alışveriş yap. Yerel antrenman tesisinde MyPLAYER'ının seviyesini yükselt. NEIGHBORHOOD'da basketbol asla durmaz ve "Everything is Game" konsepti yaşanır.
Bir arkadaşına veya yapay zekâya karşı hızlı maç yapmanı sağlayacak basit basketbol maçına katıl ve 4 periyottan oluşan yoğun NBA 2K basketbolunun keyfini çıkar. Favori takımını veya Klasik ya da Tüm Zamanların takımlarından birini seçerek bir türü tanımlayan kontroller ve özelleştirmeler ile hücumu yönet. İşte en özgün NBA aksiyonu.
Gelişmiş Pro Stick'i kullanarak ellerindeki topla benzersiz kontrolün keyfini çıkar. Yeni bir hassasiyet ve beceri seviyesi için sıçrayarak şut atmayı ve turnikeleri hedefle, daha etkili top hâkimiyetiyle yeni ve özel top sürme hareketlerini aç.
1'e 1, 3'e 3 ve 5'e 5 mücadele ederken güneşin tadını çıkar. 2K21'deki yeni Neighborhood, oyununu yepyeni görsellere ve düzene sahip bir sahile götürüyor. Park'ta yeteneklerini ve tarzını sergile, Pro-Am'de takım kur ve dinamik olarak güncellenen 2K Mücadele Etkinliklerinde (Compete Events) ödüller kazan.
En sevdiğin giyim, aksesuar ve ayakkabı markalarına ait yepyeni kıyafet ve ayakkabılarla tepeden tırnağa bir sporcu gibi görün. Tüm dünyadan son zamanların en iyi sanatçılarını ve keşfedilmeyi bekleyen müzisyenleri içeren dinamik 2K21 müzik deneyimi ile basketbol oyna.