Need for Speed’i sadece PC’de sınırsız kare hızıyla ve 4K çözünürlükte tecrübe edin. Ayrıca, Logitech, Thrustmaster ve Fanatec gibi çeşitli üreticilerin çevre birimi desteği sayesinde sokak yarışının heyecanını direksiyon başında yaşayın.
Ventura Bay’i keşfedin. Yoğun şehir sokaklarından, limana ve kanyonlara açılan rüzgarlı yollara kadar her yerde oynayabilirsiniz.
Need for Speed, 5 özel oynama yoluyla geri dönüyor: Speed, Style, Build, Crew ve Outlaw ile itibarınızı yükseltebilecek ve istediğiniz gibi kazanabileceksiniz.
Eddie’nin görevindeki ücretsiz güncellemelerle Ventura Bay’deki en sıkı sokak yarışçılarına meydan okuyun ve Snapshot Pro ile usta bir fotoğrafçı olun. Ayrıca, Ken Block’ın Hoonicorn’unu ve Morohoshi-San’ın Diablo’sunu kazanın.
Zengin bir şekilde oluşturulmuş bir dünyaya adım atın ve sizi Ventura Bay'in her yerine götüren sürükleyici bir hikayenin parçası olun.